Sense of Color | Cum trebuie sa arate un logo?
BRIDGE is a retina multi-purpose WordPress theme built on very powerful and flexible framework by QODE.
agency, ajax, background video, blog, business, clean, creative, fullscreen, mega menu, modern, multi-purpose, parallax, portfolio, responsive, retina
15199
post-template-default,single,single-post,postid-15199,single-format-video,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
 

Cum trebuie sa arate un logo?

07 Jun Cum trebuie sa arate un logo?

Rolul principal al unui logo este de a ajuta publicul să identifice rapid o afacere, un brand. Realizarea unui logo implică multă muncă de la discuția cu clientul, cercetare, schițarea ideilor, până la modificarea acestora în funcție de preferințele clientului . Logo-ul perfect pentru afacerea ta trebuie:

1. Sa fie simplu si memorabil – cu cât este mai simplu, cu atât este mai ușor de recunoscut. Pentru a fi ușor de reținut, logo-ul ales trebuie să pună în valoare afacerea, produsele sau serviciile cu care vii în fața clienților.

2. Sa reziste in timp – un logo care să reziste în timp trebuie să ignore tendințele actuale. Acestea se schimbă permanent și riști ca logo-ul tău să devină demodat foarte rapid.  Cel mai bun exemplu este logo-ul Coca Cola care reprezintă compania încă din anii 1800.

3. Sa fie unic – este foarte important să ieși în evidență printr-un logo unic. Cea mai mare greșeală în realizarea unui logo este să copiezi logo-urile altor companii.

4. Sa aiba maxim 2 fonturi – prea multe fonturi folosite într-un logo poate crea confuzie în rândul potențialilor clienți. Folosirea a maxim 2 fonturi diferite ajută clientul să recunoască mai ușor compania ta. Alegerea și combinarea acestora este la fel de importantă și implică o atenție sporită la detalii.

5. Sa fie realizat de un profesionist – acesta își orientează rapid creativitatea în funcție de nevoile și dorințele clientului.  Dacă logo-ul companiei tale nu este bine realizat, clienții nu vor avea încredere în produsele sau serviciile pe care le oferi.

În video-ul prezentat mai sus facem cunoștiința cu Aaron Draplin. Aaron este proprietarul Draplin design Co, precum și un susținător al “gulerului albastru” de design: design, care funcționează. Aici el ia provocarea unui design de logo , creând o duzină de iterații într-un logo pentru o companie de construcții fictive. Nu a fost inspirat? Doar asteaptă. Prin schițe, aduce ideile sale în Illustrator, iar prin teste și diferite modificări logo-urile lui Aaron dau dovadă că prin design orice companie sau brand se poate dezvolta.

Avem viziune, imaginație și abilitățile tehnice necesare pentru a crea un logo unic, simplu care să îți pună în valoare afacerea și să câștige încrederea potențialilor clienți. Solicită oferta noastră!

No Comments

Post A Comment

Powered by themekiller.com anime4online.com animextoon.com apk4phone.com tengag.com moviekillers.com